Moudrost dnešního dne:

Mělo by být zákonem, aby ten, co něco daroval na to rychle zapomněl, a obdarovaný, aby nikdy nezapomněl, že něco dostal.

...

Právě přítomno: 377 hostů a žádný člen

Jaký zvolit sport pro děti trpící obezitou?

.

obezitaMalé děti neposedí, objevují svět, skáčou, lezou a běhají. Pohyb je přirozenou součástí jejich života. Čím jsou však starší, pohybu ubývá. S nástupem do školských zařízení jsou nucené dlouhé hodiny sedět, ve škole si odbydou 2 hodiny tělocviku týdně a odpoledne mnohdy stráví u televize nebo počítače. Společně s nevyváženou stravou vede nízká tělesná aktivita k nadváze či dokonce obezitě.

První volbou při léčbě dětské obezity je pravidelná pohybová aktivita, která je také jednou ze základních podmínek snížení hmotnosti a udržení tohoto stavu.

Coca-Cola Fotbalová akademie přináší moderní tréninkový program

.

Být vrcholovým sportovcem a sklízet vavříny na sportovních kláních té nejvyšší úrovně je snem milionů chlapců i dívek po celém světě. Ovšem jen nepatrnému zlomku mladých talentů se podaří až na samotný sportovní Olymp vystoupat. Projekt Coca-Cola Fotbalová akademie se pokouší tuto složitou cestu vybraným mladým fotbalistům ulehčit.

Realizační tým projektu Coca-Cola Fotbalová akademie, který tvoří přední odborníci z různých oblastí věří, že společnými silami se mu podaří objevit a hlavně rozvinout nové talenty pro český a možná i světový fotbal.

Nejlepší hendikepovaný cyklista ČR Jiří Ježek uzavřel fantastickou sezónu

.

Paralympijský vítěz a mistr světa v cyklistice hendikepovaných Jiří Ježek přidal po letošní sezóně další významné úspěchy do své sbírky. V březnu obhájil titul mistra světa na dráhovém šampionátu v Itálii ve stíhacím závodě, čímž splnil první a nejdůležitější cíl pro rok 2011.  Krátce na to na běžeckém půlmaratónu v Praze bohužel přišlo zranění kotníku, které ovlivnilo jarní část sezóny.

Kdy je nejlépe cvičit?

.

Ve kterou denní dobu je nejlépe cvičit? Kdybyste si mohli vybrat, kdy budete provádět vaši oblíbenou fyzickou aktivitu, pak je potřeba zvážit, kdy vám tato činnost přinese nejen největší uspokojení, ale i splní i naše  očekávání. Zvolili jste si zajímavou aktivitu. Je jedno jestli v hale, ve vodě nebo na čerstvém vzduchu, máte už i vhodné oblečení a vybavení, je tedy potřeba ještě zvolit, která denní doba je nejvhodnější na cvičení, aby z toho mělo vaše tělo největší prospěch.

Rekondice a těhotenství

.

TěhotenstvíOkolo cvičení v těhotenství koluje spousta mýtů. Některé ženy si myslí, že pozitivní těhotenský test znamená prosedět či proležet 9 měsíců, z jakéhokoli pohybu mají strach, a jiné to berou jako impuls konečně se sebou začít něco dělat. Pravda je někde uprostřed. Těhotenství, pokud probíhá u zdravé ženy bez komplikací, je přirozený stav a není proto nutné se vzdát pravidelného pohybu, právě naopak.

 „Tělesná aktivita zvyšuje nebo udržuje fyzickou kondici a psychickou pohodu. Pohyb je proto důležitý i během těhotenství a může pomoci lépe zvládat stavy s těhotenstvím

Brněnští studenti se pokusí pokořit český rekord

.

V roce 2008 se 451 studentů spojilo a objalo budovu školy v Nové Pace. Tento český rekord se nepodařilo dosud žádné škole pokořit. V uplynulých dvou letech se o to neúspěšně pokusili i studenti brněnských univerzit. Podaří se letos získat titul pro jihomoravskou metropoli studentům Mendelovy univerzity?

Studenti Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity se pokusí pokořit český rekord z roku 2008 a v co největším počtu obejmout jednu z budov Mendelovy univerzity.

Má žena sportovat i v těhotenství?

.

V poslední době je mezi lidmi čím dále větší fascinace sportem. Kolem pohybu nastávajících matek ale vzniká spousta domněnek a fám, nad kterými mnohdy žena bezradně tápe. Podstatou je, že přiměřená aktivita pomáhá udržovat nejen zdravotní ale i fyzický a psychický stav nastávající matky a přenáší se i na plod. Při pohybu se uvolňuje endorfin, hormon  který vyvolává pocit štěstí a dobré nálady. Navíc pohyb zlepšuje činnost střev, čili řeší zácpu, největšího nepřítele gravidity.

Revoluce ve světě fitness

.

Chcete být aktivní, ale ne vždy je čas na výlet do posilovny. Navíc jste celý den přilepeni za psacím stolem, a přesto chcete zlepšit tvar svého těla a zvýšit jeho pružnost. Možná chcete dokonce i zhubnout… Můžete to udělat doma. S vlastním trenérem. Ve chvíli, kterou si sama zvolíte. Ve svém vlastním tempu. Současný vývoj v oblasti technologií splňuje všechna očekávání žen.

TOPlist
SEO Rozcestník